.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حزب‌الله لبنان پادگان برانیت صهیونیست‌ها را هدف قرار داد
حزب الله لبنان اعلام کرد که با شلیک موشک برکان پایگاه نظامی صهیونیست‌ها با نام برانیت را هدف قرار داده است.
حزب‌الله لبنان پادگان برانیت صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه پادگان «برانیت» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را با موشک‌های «برکان» هدف قرار داد که مستقیماً به پادگان اصابت کرد و سربازان ارتش اشغالگر زخمی شدند.

 

براساس گزارش المیادین، پادگان برانیت مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ گالیله است که مسئولیت دفاع در سراسر مرز لبنان را بر عهده دارد و همچنین شامل دو تیپ اصلی تیپ ۳۰۰ و تیپ ۷۶۹ است. به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، در نتیجه حملات حزب الله به «برانیت» در الجلیل غربی، دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

 

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز تأیید کرد که اشغالگران با شلیک موشک‌های حزب الله به سمت «برانیت»، «ساسا» و «متات»، صبح پرتنشی را در شمال اشغالی تجربه می‌کنند.

 

ایتان داودی، رئیس شهرک مارگالیوت در این خصوص اعلام کرد که آنچه حزب الله به سمت پادگان‌ها و شهرک‌های صهیونیستی پرتاب می‌کند، موشک‌های کاتیوشا یا موشک‌های معمولی ضد تانک نیست، بلکه موشک‌هایی است که حاوی مواد منفجره زیادی است و پژواک آن‌ها در سراسر منطقه احساس می‌شود. داودی اضافه کرد: آنچه اتفاق می‌افتد، بازی کودکانه نیست، بلکه جنگ است و ما از دولت می‌خواهیم جلوی آن را بگیرد، اما هیچ‌کس به خواسته‌های ما پاسخ نمی‌دهد.

 

پیشتر رسانه‌های صهیونیست گزارش داده بودند که حزب‌الله می‌تواند در مدت دو ساعت حدود هزار موشک به سمت «تل آویو» پرتاب کند که نشان می‌دهد برخی از موشک‌هایی که پرتاب خواهند شد «دقیق» و برخی به سمت آسمان‌خراش‌های تل‌آویو شلیک خواهند شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.678 seconds.